Friday, September 11, 2009

:: Birthday Di Bulan September ::

Bulan September nie mmg ramai geng H2 punya birthday...so aku akan senaraikan pic2 mrk & tarikhnya sekali...mane tahu ada yg sudi memberi hadiah ke...hehehe...anyway ada lagu khas utk mrk....

" Happy Birthday 2 You...Happy Birthday 2 You...Happy Birthday 2 Me...Happy Birthday 2 Me "

Hehehe,utk pengetahuan semua lagu tue utk aku sekali...so semoga dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki & berbahagia disamping keluarga & insan yg tersayang....

One...Ajak...Kak Lynn... Apex...Wardah...Ieta(me)...hehehe....

" ALL 4 ONE n ONE 4 ALL "

Friday, August 21, 2009

:: Birthday Bro & Nurul ::

- di MaChe -

- lawan boling -

"ALL 4 ONE n ONE 4 ALL"

Tuesday, August 11, 2009

:: Camping Di Ulu Yam ::



"ALL 4 ONE n ONE 4 ALL"

Friday, August 7, 2009

H2.com di Mache,The Curve

Alamak lupa tarikh ar,kalau x silap dlm bulan Mei 2007....tp ms nie birthday DG ( dlm pic dia pakai bj warna jingga )...selepas nm Huruhara.com dipilih dan ditetapkan...so nielah first time wat di Mache,The Curve....kebetulan suami Airun bekerja sbgai Chef disitu....happening giler ar bila wat kat sini...hehehe...
tema oren & putih...




"ALL 4 ONE n ONE 4 ALL"

First time aktiviti...ms Damage Boy

Ini ms baru2 or ura2 nk ditubuhkan Huruhara.com...ms nie kiranya masih Damage boy lg...xsilap 29 Mac 2007 birthday salah seorg ahli iaitu 5zal...ms nie kat Karoake Klang Parade...maybe dh xde port so belasah jelah..
lgpun mrk semua nie suka sgt berkaroake...nmpk x apa yg mrk jamu dlm pic tu apalagi KFC lh....semuanya merah ada 2,3 org jer baju itam....hehehe..



"ALL 4 ONE n ONE 4 ALL"

Monday, August 3, 2009

:T-Shirt H2:

....T- Shirt Rasmi Huruhara.com....

"All 4 ONE n ONE 4 ALL"